Jerat Cinta


Jam sudahpun menunjukkkan pukul 6.45 petang. Kakitangan yang lain di tingkat 19 semuanya telah pulang kecuali An dan Hana. Di tingkat 18 hanya tinggal Hani adik kembar Hana sahaja yang masih bekerja.

An dan Hana bekerja di dalam jabatan operasi kewangan manakala Hani di dalam jabatan operasi pelaburan.Hari itu An terpaksa balik lewat sebab masih banyak kerja yang mesti disiapkan segera dan dia meminta Hana, staffnya membantu.

Setelah agak lama bertungkus lumus, An dan Hana berehat seketika. Dalam berbual itu masing-masing berceritakan tentang suami dan istei masing - masing. An telah berkahwin begitu juga Hana, cuma Hana sahaja yang belum mempunyai anak. Dalam berbual itu An sempat menjeling Hana yang memakai kebaya ketat dan bertudung itu yang mana tudungnya disingkap ke atas menyerlahkan keputihan leher dan bahagian atas dadanya itu. Tertelan air liur An dibuatnya apatah lagi dada Hana begitu tegak menonjol dan cukup baik letaknya dan tidak jatuh.Manakala kebaya ketatnya itu jelas menampakkan bentuk tubuh Hana yang beru mencecah usia 21 tahun dan baru setahun berkahwin itu.

Tiba-tiba Hana menunduk ke bawah untuk mengambil pennya yang terjatuh dan serentak dengan itu mata An terbeliak meyaksikan pangkal payudara Hana yang terserlah disebalik celahan kebaya tersebut sewaktu dia menunduk. Zakar An mula menegak dan membesar di sebalik seluarnya itu. Dalam kepalanya terlintas bahawa dia mesti mendapatkan Hana pada hari itu juga.

An memberikan beberapa helai kertas catatannya dan meminta Hana menaipnya di komputer. Sewaktu Hana menaip perlahan-lahan An berdiri di sisi Hana sambil menjeling ke arah badan Hana yang seksi itu. Setelah agak lama menaip , An tiba-tiba menjatuhkan pennya ke atas peha Hana dan cuba mengambilnya kembali. Hana cuba membantu dan menyebabkan tangan mereka bersentuhan. Hana cuba menarik tanggannya tetapi An pula memegang erat tangannya. Hana cuba berjata sesuatu kepada An tetapi belum sempat begitu An telah melekapkan bibirnya ke bibir Hana. Hana yang terkejut cuba menolak tetapi agak sukar. Setelah agak lama juga An melepaskan ciumannya. Hana terkejut lalu berkata " An, apa you buat ni, Hana kan staff you.

An tak menjawab sebaliknya terus memeluk Hana dan mencium leher Hana, Hana yang mulanya cuba meronta tetapi setelah An sekali lagi mengucup bibirnya terus memeluk An dengan erat dan membalas setiap perbuatan An. Menyedari akan kerelaan Hana , An mula menjalarkan jarinya ke belakang Hana dan mengusap-usap di situ sambil lidanya dan lidah Hana bertautan dan menjalar sesama sendiri.


Perlahan-lahan An mengangkat Hana dan dibaringkannya di atas sofa di bilik tersebut. Hana yang masih tergamam hanya menurut sahaja tanpa bantahan. Perlahan - lahan An menanggalkan tudung yang dipakai Hana . 'Oh…my goodness, u are so beautiful Hana, I Always dream about u before. Mereka berkucupan lagi manakala tangan An mengusap payudara Hana dari luar kebayanya. Payudara Hana mula mengeras akibat daripada usapan tangan An dan putingnya menegak di sebalik kebaya dan colinya. Mulut Hana ternganga luas akibat tindakan usapan dan ciuman An di lehernya dan di pangkal dadanya .



An memberhentikan semua tindakannya dan mula membukan satu persatu butang kebaya Hana dan yang mula tak keruan dan hanya dengusan nikmat yang keluar dari mulutnya. . Coli nya pula ditanggalkan menyerlahkan dadanya yang bidang dengan payudaranya yang kenyal dan cukup indah bentuknya membulat kental dengan putingya yang masih merah bersinar dan badanya yang putih melepak itu membuatkan An tidak sabar lalu terus menjilat badan Hana dari pusat terus ke payudaranya. Hana menggigil tatkala bibir An menyusuri badanya yang bogel itu sambil tangan An mula meramas payudaranya yang mekar itu.

An mula mengucupi payudara Hana membuatkan Hana seperti terkena kejutan elektrik , Ahhhhhh….Isssssss,, dengusan nikmat dari Hana. An terus menggomol kedua-dua payudara Hana membuatkan Hana semakin lemas. Putingya semakin tegang dan bersinar akibat ramasan dan jilatan An.

Kain dan seluar Hana pula menjadi mangsa bila An bangun dan menanggalkannya. Hana terus merelakan segala tindakan penyelianya itu yang memberikan kesedapan yang amat sangat. An teru menyembamkan mukanya ke cipap Hana yang tak berbulu itu kerana Hana memang sentiasa mencukurkannya. Cipap yang kecil comel dengan tundun yang tembam itu dijilat dan dikuis oleh An dengan sepenuh hati. Arghhhhhhhhhhhhh…..Annnnnnnnnnn… Hana menjerit menahan kenikmatan yang sedang dirasainya ketika itu Biji sensitif Hana telah menjadi mangsa An menyebabkan Hana meramas rambut An dan menarik-nariknya dengan sekuat hati menahan kesedapan yang sedang dirasainya itu.

Setelah dirasakan Hana benar-benar longlai , An bangun untuk menanggalkan seluarnya . Bajunya telah pun tertanggal . Belum sempat dia merungkaikan talipinggang di seluarnya, Hana tiba-tiba bangun dan menarik An hingga dia terbaring di atas sofa. Hana dengan rakus menanggalkan seluar An meninggalkan seluar dalam hitamnya itu.

Hana berdiri lantas menanggalkan terus seluar dalamnya yang terlekat dikakinya. Dia kini berdiri bogel di hadapan An.

"An… please , let me do it for u' Hana memohon . "As my pleasure Hana'







Hana berlutut di sebelah An dan perlahan-lahan melurutkan seluar dalam An . Mereka kini tanpa seurat benang di badan. Zakar An yang tegang itu megah bediri dengan kepalanya yang telah berkilat menahan kesedapan . "An, besarnya, panjang pulak tu. I'm gonna make you scream' Hana menghulurkan lidahnya dan menjilat-jilat kepala zakar An membuatkan An menggigil . Perlahan-lahan Hana mengusap zakar An dengan tangan dan mula mengulum zakar An . Mulutnya yang kecil itu menyukarkan Hana untuk memasukkan kesemuanya zakar An yang panjang dan besar itu. Beberapa kali dia mencuba tetapi baru ¾ masuk sudah mengenai anak tekaknya. Lan mula mendengus kesedapan yang dinikmati dari Hana. Hana mula mengulum zakar An secara keluar masuk. Perlahan-lahan dan kemudiannya Hana pula yang tak keruan dan mula keluar masuk dengan laju.

Tiba-tiba Hana berhenti dan dia pula berbaring di sofa.

Hana : An, Hana tak pernah buat macam ni dengan orang lain selain my
husband selama ni Hana tak tahu kenapa Hana boleh biar An lakukan ini dengan Hana,Hana tahu apa yang kita buat ni salah , tapi Hana dah tak tahan An.

An, please An, you yang mulakannya so please selesaikan dengan baik.
Please do it the best to me. Please An, puaskan Hana , please

An : As you wish sweetheart'''


An mula membaringkan Hana dengan sempurna dan menguakkan kaki Hana dengan luas dan melapikkan punggung Hana dengan kusyen. Cipap Hana yang telah bash lencun kini terbentang indah di hadapan An . Perlahan-lahan An bergerak ke celah kangkang Hana dan meletakkan zakarnya di tepat di muka bibir cipap Hana yang mula berdenyut menantikan tujahan .

An membuka bibir cipap Han yang comel itu dan mula menusukkan zakarnya ke dalam cipap Han yang bash itu. Perlahan-lahan zakarnya masuk ke dalam cipap Han yang masih ketat itu walaupun agak sukar akibat perbezaan saiz. Hana ternganga dan memejamkan matanya tatkala merasakan zakar An mula memasuki cipapnya.

Argh….Annnnn..sedappppppnya….jerit Hana bila keseluruhan zakar An telah meneroka hingga ke dasar cipapnya. An membiarkan seketika zakarnya berendam di dalam.

Setelah seketika An mula mendayung dengan berbagi rentak. Hana menjerit sekuat-kuat hatinya tatkala zakar An mula keluar masuk ke cipapnya . Tangannya menggenggam erat sofa sambil matanya terbeliak dan mulutnya mengerang kesedapan
yang tak terhingga. "Annnnnnnnnnnnn…..lagiiiiiii…..sedapppppppnya , ahhhh…aghhhh…lagi Annnnnnnnnnn… Hana mengerang dengan sekuat hatinya tanpa memperdulikan keadaan sekelilingnya.





An terus menikam cipap Hana dengan sekuat hati dan laju, Zakarnya keluar masuk dengan laju dibantu oleh cipap Hana yang licin dan basah . Persetubuhan mereka menjadi lebih hebat kerana Hana turut membalas setiap tujahan zakar An ke cipapnya dengan mengangkat-angkat dan menggerakkan punggungnya semakin laju dan seketika kemudian An mencabut zakarnya dari cipap Hana dan mengarahkan Hana menonggeng. Hana berlutut di atas sofa dan tangannya memegang penyandar sofa. An berdiri di belakang Hana lalu terus memasukkan zakarnya ke cipap Hana. "Annnn….sedapnya , please do it hard to me"
Aggghhhhhhhh……Annnn sedapnya macam ni Annnnnnnnnnn….

An mula mendayung dengan laju. Sambil itu jarinya di masukkan ke dalam lubang bontot Hana. Susah sekali nak masuk lalu An membasahkan bontot Hana dengan air cipap Hana lalu sekali dia memasukkan jarinya ke dalam bontot Hana. Walaupun sukar pada mulanya namun sedikit demi sedikit bontoit Hana mula menerima kemasukan jari An dan mengemut-ngemut jari tersebut.

An : Hana….. boleh An main kat bontot you , please….

Hana : Hana pernah tengok , tapiiii…..Hana tak pernah buat An, takut la

An : Please Hana, inilah masanya nak cuba…..An pun tak pernah buat, kita
buat sama-sama okay. Jangan takut, apa-apa I tanggung.

Hana : Boleh ke, Hana takut sakitla

Ann : Please Hana, macam 1st night jugak, mula-mula memangla sakit , lepas
tu mesti sedap, you will be crazy about that .

Hana : Okay……lah, but slowly ya, Hana tak pernah, Buat baik-baik dan best ok


Serentak dengan itu An mencabut zakar dari cipap lalu meletakkan di lubang bontot Hana. An mula menolak zakarnya perlahan masuk ke dalam bontot Hana. '''Arghhh…An… sakitttttt….slowly please…..Sudah setengan zakarnya masuk .An meramas payudara Hana. Setelah Hana mula leka , dengan saru tujahan kuat An menyorong zakarnya dengan laju hingga tenggelam kesemuanya di dalam lubang bontot Hana….Auwwwwwwww…Aduhhhhhh….Arghhhhhhhh…An… sakitttttttttttnyaaaaaaaa











An diam seketika. Setelah Hana diam , An mula berdayung keluar masuk ke bontot Hana. Walaupun sukar dan ketat mulanya lama kelamaan bontot Hana mulai menerima kemasukan zakar An. Hana mengerang kesedapan dan kenikmatan baru pertama kali dirasainya yang diberikan oleh An.

"Aghhhh…..Annnnn…sedapnya Annnnn…lagiiiiiiiiiiAnnnnnnnn….sedapnya………'''

Lan meneruskan dayungan keluar masuk ke dalam bontot Hana.Semakin lama semakin laju.

An kemudiannya mencabut zakarnya dan membaringkan kembali Hana . An mengangkangkan kaki Hana seluasnya dan terus menjunamkan zakarnya ke dalam cipap Hana…Agghhhhhh…. Hana mengerang kesedapan tatkala keseluruhan zakar An memasuki cipapnya.


Zakar An keluar masuk dengan laju ke dalam cipap Hana. Semakin lama semakin laju. Hana telah klimax beberapa kali. An semakin melajukan dayungannya dan An mula mengerang kuat . Hana mula sedar bahawa An akan klimax dan akan memancutkan air maninya ke dalam cipapnya. Han juga sedar bahawa dia berada pada tahap yang paling subur dan air mani An pastinya akan menghasilkan benih di dalam cipapnya nanti namun mulutnya kelu dan terkunci. Dayungan An semakin laju dan dengan satu hentakan kuat ke cipap Hana…An mengerang…Hanaaaaaa.ohhhh dearrrr
Dan serentak dengan itu , An memancutkan air maninya memenuhi rongga di dalam cipap Hana. Hana tersentak tatkala pancutan An yang pekat, laju dan banyak itu menggegarkan ruang cipapnya , Annnnnnnnnnnnnnnnnnn……uhhhhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhh………erangan dan jeritan Hana memecah keheningan di pejabat mereka.

Mereka kemudiannya berbaringan bersebelahan masih di atas sofa. Hana tiba-tiba banguna lalu meniarap di atas badan An.Dikucupnya bibir An dengan sepenuh hati sambil menggeselkan cipapnya yang basah dengan zakar An. Perlahan-lahan Hana turun hingga bibirnya bersentuhan dengan zakar An. Terus dijilatnya saki baki air mani An dan dikulumnya zakar An dengan rakus dan sepenuh hati hinggakan An menjerit tatkala zakarnya bensentuhan dengan lidah dan gigi Han. Sekali lagi An memancutkan air maninya tapi kali ini di dalam mulut Hana. Selepas itu mereka berdua berbaringan di sofa hingga terlena.

Tiba-tiba pintu bilik mereka dibuka dan Hani meluru masuk . Tiba-tiba Hani terserempak dan ternampak An dan Hana berbaringan di atas sofa berduaan tanpa seurat benang pun di tubuh mereka.Hani menjerit….Annnnn… Hana……what are both of u doing…..ohhhhh my godddddd….

Hana dan An terjaga dan terkejut. An tanpa memperdulikan dirinya yang bogel terus mendapatkan Hani dan membawanya ke sofa bersebelahan Hana yang masih tergamam dan hanya sempat menutup tubuhnya dengan baju kemeja An

No comments:

Post a Comment